יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

ביסלי אוסם

טוב אז זה לא ממש פוסט על ביסלי אוסם, מה כבר אפשר לכתוב על חטיף? הפוסט הזה הוא בעצם על בחורה מקסימה ומתוקה שקוראים לה פאם ביסלי והיא פשוט אוסם (awesome) אז יצא ביסלי אוסם שזה קצת מצחיק... מי שלא הבין שיתקשר לגובני, ומי שלא הבין מי זה גובני אז היה לו כנראה המזל לא לגדול בבית שמש, טוב לפני שנתפזר, נחזור לפאם ביסלי.

פאם היא מותק של בחורה, אי אפשר שלא להתאהב בה מיד אחרי שרואים אותה בפעם הראשונה, היא לא הכי יפה שיש אבל בהחלט עוברת מסך, אין לה פיגורה של דוגמנית מסלול אבל יש לה חיוך שעושה לך כל מיני דברים משונים בראש, חיוך כזה שממגנט אותך אליו, שלא נותן לך ללכת בלי להרגיש שאתה מחמיץ משהו טוב, פאם היא פשוט מתוקה כמו וופל בלגי עם הרבה מאוד נוטלה, ומייפל, ופצפוצי שוקולד קטנים כאלו שמתפצפצים לך בפה, ועוד כל מיני תאורים מעוררי תיאבון שאם הייתי כתבן מקצוען בוודאי הייתי יודע לתאר.

פאם ביסלי גרה בטלויזיה, כן, בטלויזיה שלי, מה שהופך אותה לבלתי מושגת בצורה מוחלטת וסופית, אבל לא מונע ממני להסתכל עליה כל ערב לפני השינה ולקוות שהיא תבוא אלי בחלום עם המתיקות האמריקאית הנדירה שלה, אמריקאיות בדרך כלל לא עושות לי את זה, בדיוק להיפך, אבל היא משהו אחר, אין לה את הוולגריות האמריקאית ואת הבטחון המופרז, אפשר להגיד שהיא ארופאית במובן מסויים, מה גם שהיא יהודיה כשרה למהדרין אז בחלום שלי אמור להיות רב בחתונה שלנו, ואז כמובן גם אמא תהיה שמחה שאני לא מתחתן עם שיקסה, אפילו אם זה רק בחלום.

פאם מזכירה לי מישהי, כמעט כל מה שפאם עושה מזכיר לי אותה, לשתיהן יש מבט דומה, חמוד כזה, עושה לך חשק למחוץ אותה חזק עד שיצאו לה העיניים מהחורים, או מיץ חמוציות, מה שיצא קודם, וזה לא רק המבט, זה השקט והרוגע שסביבה, זה כאילו היא מפיצה איזה סם מרגיע שכל מי שמתקרב אליה נדבק ממנו מיד, יש לה סגנון דיבור שלא שומעים כל יום, היא יודעת מה להגיד ואיך להגיד את זה בצורה הכי נעימה לאוזן, אני לא חושב שיש דבר שלא ישמע נהדר כשהיא אומרת אותו, היא יכולה להגיד למשל "יש לי אקזמה מגעילה במיוחד באצבע הקטנה של הרגל" וזה ישמע חמוד ונעים. גם השם שלה חמוד, לא? פאם ביסלי.

כשפאם עצובה שלא נדע מצרות או אפילו בוכה רחמנא לצלן, אלו רגעים של משבר אמיתי בשבילי, איזה מן עולם אכזר (או תסריטאי מפגר) נותן לדבר כל כך יפה ומתוק להיות עצוב? פאם צריכה להיות שמחה 7\24 וכל מי שבסביבתה צריך לדאוג ששום דבר לא ייצור דאון טיים ולו הקטן ביותר, אסור לה להיות עצובה אף פעם, אסור לה להזיל דמעות יקרות, ומי שאחראי למצב הנורא ראוי לעונש חמור ביותר, אני אישית אפרק לו את הצורה... חוץ מזה, אני באמת לא מבין איך את יכולה להיות עצובה כשאת הילדה הכי יפה בצג.

פאם רוצה שיאהבו אותה, רוצה לדעת שיש מישהו אחד שאוהב רק אותה, היא מוכנה לתת את כל מה שיש לה לאחד שיאהב אותה באמת, מבחינתה הצרכים שלה הרבה פחות חשובים, כמעט ולא קיימים, דבר ראשון שהוא יהיה מרוצה ושמח ואם תשאר קצת שמחה היא תקח קצת לעצמה, אבל ממש טיפה, ככה היא.

ממש בתחילת העונה השלישית פאם החליטה לעזוב את החבר שלה, החליטה לקחת לו במכה אחת את כל המתיקות הזאת, החליטה לקחת את הבלגי עם הנוטלה וכל ה... לא חשוב, ככה בשניה בלי התראה מוקדמת. הוא לא עשה עבודה טובה בזה אין ספק, הוא אפילו היה קצת מפגר, אבל ככה לזרוק אותו לבדידות איומה, אפילו שאני מאוד אוהב אותה קצת כעסתי עליה, איך את יכולה לוותר על כל מה שיש לכם, איך את יכולה לפגוע בו ככה, מה קרה ללב המתוק שלך שאמר לך שזה בסדר לוותר עליו, למה לא נתת לו הזדמנות להראות לך שהוא יכול להשתנות, איך את זורקת אהבה כל כך גדולה לפח, את חושבת שהוא יצליח להתגבר על המכה? את חושבת שהוא יכול למצוא תחליף לטוב הזה שהיה לו? כנראה שלא! פאם יש רק אחת, ויקח לו הרבה זמן למסכן לצאת מזה, אם בכלל יצליח.

בעונה החמישית כבר סלחתי לה, היא מצאה חבר חדש שיותר מתאים לה, שיודע להעריך את מה שיש לו, שלא רואה אותה כמובן מאליו, שבאמת מבין איזה מזל יש לו שהוא יכול להתעורר כל בוקר ליד הדבר הכי חמים וטעים שיש בעולם, והכי חשוב, חבר בוגר שלא מפחד מחתונה, בית, ילדים, בדיוק להיפך, הוא מדבר על כל זה כל הזמן, הוא רוצה את זה בדיוק כמוה, וזה מה שהופך אותו למושלם בשבילה, בדיוק מה שהיא צריכה, בדיוק מה שמגיע לה, היא נותנת כל כך הרבה ולא יכולה לבזבז את האושר הזה שהיא מפיצה על מישהו שלא מגיע לו.

אני לא יודע מה יהיה בעונה השישית ובטח לא בשביעית, יש עוד זמן, אבל אני מקווה שיהיה לה טוב, שהיא תהיה מאושרת עם מי שזה לא יהיה, רק שתהיה שמחה ומאושרת, פאם ביסלי איזו מתוקה.

אז בפעם הבאה שאתם פותחים שקית של ביסלי אוסם תחשבו מתוק...


ביסלי נוטלה

תגובה 1:

  1. אין מה להגיד - אתה מוכשר וצודק - אי אפשר שלא לאהוב אותה

    השבמחק