יום שני, 29 באוגוסט 2011

בובה על חוטיני

רק לצורך המחקר כמובן! החלטתי להצטרף פעם אחת לביקור במועדון חשפנות, בחור אחד מהעבודה שלי (לא חשוב שמות) עושה את זה כבר שנים, לפחות פעמיים בשבוע הוא מגיע לשם, כולם מכירים אותו בשמו הפרטי, הוא נכנס כמו מלך, מורידים לו את המעיל, עוד לפני שהוא מתיישב במקום הקבוע שלו, המשקה הקבוע שלו כבר מונח לו ביד, שלוש בחורות גבוהות במיוחד נצמדות אליו מיד, הוא מתייחס רק לאחת שמיד מתיישבת לידו, לא עוברת חצי דקה ומגיע בחור צעיר בחליפה ששואל אותו אם להביא את הרגיל או שהוא רוצה לשמוע על הספיישלים להיום, והם כולם יודעים בדיוק איך הוא אוהב את הבשר שלו, גם את זה שמכינים במטבח.
הוא שואל אותה מה היא רוצה לשתות, היא זורקת שם של יין אדום יקר במיוחד, הוא יודע את זה ובכל זאת מזמין את כל הבקבוק, שיהיה, היא לא מורידה את הידיים שלה ממנו והוא אוהב כל רגע, אתה רואה על הפרצוף שלו שהוא נהנה מכל שניה, הוא ברקיע השביעי, מסמר הערב, האיש והאגדה.
אני מניח שבדיוק בשביל ההרגשה הזאת הוא שופך כל כך הרבה כסף פעמיים בשבוע לפחות, בשביל הפיקציה הזאת שבחורות כל כך יפות "רוצות" להיות קרוב אליך.
שמתי לב לכל פרט בהתנהגות של הבחורות שם, אני הרי באתי בשביל המחקר, ואכן הגעתי לכמה מסקנות מעניינות כמו למשל שכל בחורה חייבת את התכונות הבאות אם היא באמת רוצה לעשות הרבה כסף:

אופטמיות מתפרצת - לא משנה מה תגיד היא תצחק, אתה יושב שם חמש דקות ואתה שואל את עצמך איך יכול להיות שלא שמתי לב שאני כזה מצחיק עד עכשיו, אולי במקום הייטק אני צריך איזה מופע סטנדאפ שישבור את הקופות של סידני, אני אעשה מליונים עם הכשרון הזה שלי.
זה לא המצב, אני לא ממש מצחיק, פשוט אין לה מוד אחר, היא תצחק מהכל, גם אם תגיד לה שלפני רגע אמא שלה נדרסה בחוץ ע"י משאית זבל ויש לה עוד כמה שניות לחיות, היא עדיין תרוץ החוצה בציחקוקים.
חושים מחודדים - היא כמו בלש על ספיד, אתה אומר כמה מילים בודדות והיא כבר תוציא מזה בדיוק את מה שהיא צריכה, היא תדע בשניה מה אתה אוהב, ומה אתה לא, היא תדע מאיפה אתה וכמה זמן אתה באוסטרליה, היא תדע רק מאיך שאתה לבוש איפה אתה עובד ובאיזה תפקיד, והכל במטרה אחת ברורה, כמה כסף יש לך שם בכיס וכמה מתוך זה יהיה בכיס שלה בסוף הערב, טוב אין לה כיס, בחזיה, טוב לא בחזיה, היא כמעט לא משתמשת בה. איפה באמת הן שמות את הכסף? אני חייב לחזור לשאול.
אהבה לזולת - עוד תכונה הכרחית, אי אפשר לעבוד בעבודה הזאת בלי אהבה אמיתית לזולת, חיבוק חם, מילה טובה, תמיד יעזרו לזולת להוציא יותר כסף מהכיס, עכשיו ברצינות חלק מהאנשים כאן מגיעים בשביל לקבל חיבוק שבשבילם הוא אמיתי ונעים, לא צוחק.
קיבולת של קוזאק - הן יודעות לשתות, אחת מהן דפקה שם וויסקי בזוגות בלי קרח ועדיין הצליחה לתת את המופע שלה בלי שום בעיה, רק ללכת על עקבים כל כך גבוהים (ממש גבוהים) נראה לי בלתי אפשרי, אז תוסיף לזה כמויות של אלכוהול... מוריד את הכובע, אגב, אם היא יושבת לידך זה ברור שאתה משלם גם על השתיה שלה, וכמו שאמרתי היא יודעת לשתות.

אם מנסים להגדיר את סוג האנשים שמגיעים לשם, הם דיי דומים כולם, רובם לובשי חליפות מהסוג היקר, רובם לבנים, בני 20 או 60, אני לא חושב שראיתי מישהו בטווח שבאמצע, חוץ ממני כמובן.
אני מניח שהצעירים מגיעים כדי לראות ציצים ולהרגיש שנשים נופלות לרגליהם, והמבוגרים מגיעים כדי לראות ציצים שלא נגררים על הרצפה, כמו שיש להם בבית, ואני שכמובן באתי בשביל המחקר.
מסקנות - אני לא מת על זה ולא בגלל הקטע המוסרי, אני לא ממש קונה את הקטע המוסרי ויסלחו לי כל נהגות המשאית, נכון שאיפה שיש ביקוש תהיה הצעה, אבל אף אחד לא מכריח אותך להציע, גם לתחת החמוד שלי יש ביקוש בכל העולם (אם לא בכל הגלקסיה) ובכל זאת לא תמצאו אותי מחבק עמודים.
הסיבה האמיתית לא להגיע לשם היא שאני פשוט מעדיף משהו יותר קרוב למציאות, לאמת, אני מעדיף לשבת על כוס קפה עם בחורה וליהנות משיחה טובה מאשר לקבל כאפות בשני צידי הפרצוף מזוג דדיים במהירות מטורפת של 20 כאפות לשניה, לא שזה כזה נורא, אני פשוט מעדיף את הקפה.
בכלל אני חושב שזה עניין תרבותי לחלוטין שלרובנו נראה מביש, לא ראוי, ואולי משפיל, ובתרבויות אחרות אולי מאוד מקובל ומתאים, כמו למשל העניין הזה של לקחת ילד קטן לחתוך לו את הזין ולמלמל קשקושים בזמן שדם משפריץ לך על הפנים, גם זה עניין שבתרבויות מסויימות יחשב במקרה הטוב מביש ולא ראוי ובמקרה הרע לפגיעה בחסר ישע.

לסיכום, ביקור במקום כזה בשבילי הוא הרבה יותר מעניין ממעורר מינית, זה פשוט מעניין לראות, מומלץ ללכת פעם אחת (ויחידה) בחיים.

טיפ טיפה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה