יום שני, 16 באפריל 2012

מה זה ירוק מבחוץ ובן זונה מבפנים?

היום צפיתי כמו כולנו בקטע שמראה קצין בכיר מלטף בעדינות מפגין עם המחסנית של הנשק באיזור החניכיים, אחרי צפיה עשירית אני יכול לקבוע חד משמעית שמלחמה זה פויה.
עכשיו, זה לא שאכפת לי שהשיקנוז הזה קיבל אחת לשיניים כי הוא לא מעניין אותי, אני לא מכיר אותו ואולי יש לו אופי חרא, יש הרבה אנשים אחרים שסובלים לא פחות ממנו בעולם המחורבן שלנו, שאני אתחיל לבכות על כל שן שנופלת בלי צדק? מה שכן גורם לי לכתוב דברי עצבים חיים שכאלו הוא ההסברים שאני צריך לספק לג'ף הילדברנד האוסטרלי כל פעם שאיזה אידיוט עם מדים שמרצונו או לא מייצג גם אותי שם בעולם עושה משהו פאשיסטי לחלוטין כדוגמת השמנמן עם הברזלים שלא חושב לפני שהוא מוריד מחסנית לבלונדיני גבוה ויפה תואר עם דרכון אירופאי נחשק.
רק שתדעו, ג'ף הוא איש יקר ונטול דעות קדומות על ישראל או על המצב במזרח התיכון בכלל, מהסיבה הפשוטה שהוא לא התעניין בכלל במשחק "אמא הוא לקח לי ת'צעצוע" המטופש שלנו עד אשר פגש אותי איי שם בפסטורליה של אוסטרליה, וג'ף הוא מתוק אמיתי, הוא ילד קטן ותמים שרואה את המלך העירום ומנסה להבין למה הוא לא שם על עצמו משהו? באמת שזה מעיק לנסות ולהסביר לו באנגלית עילגת כל פעם שהצד המכוער שלנו מחליט שבא לו להתפרע בהיי דפינישן.
עכשיו, זה לא שאין לי בגרות 5 יחידות באנגלית, אלה שאני בוחר להשתמש במילים מטופשות ועם הרבה שגיעות כתיב כדי שאולי הוא יאמין לשטויות שאני מאכיל אותו, כי הרי איך אפשר להסביר את הקצין האוביס הזה רב המעלה ועתיר הקלוריות שמוריד את כל הטוחנות לדֶני המסכן שאפילו אם אמר לו שהוא זקוק בדחיפות להצרת הקפים עדיין לא היה צריך לסדר לו פגישה עם האורטודנט הכי יקר בקופנהגן, כי תהיו בטוחים שאנחנו מקופת המדינה נשלם על סט חדש של טוחנות לנטחן הבלונדיני.
ואם כבר החליט האדיוט לפרק לו את הצורה, בסדר, התקבלה החלטה, למה היה חייב לעשות את זה ליד כל הצלמים שאין להם חיים, היה יכול לעשות את זה כמו כל הקרימינלים בלי שאף אחד יראה, ולא להרוס הסברה של שנים שגם ככה חסרת שיניים כמו הדֶני הפוטוגני שלנו.
זה ממש לא מעניין מה אמר האנטישם שגרם לו להתפוצץ, לכל אחד יש זכות להפגין ולהגיד מה שיש לו על הלב גם אם זה מבאס לך את הפסקת הצהריים ואת מנת הקרב שתתחן באיחור של שעה, לא עלינו.
וכן, זה הרס לי את היום לקבל מייל מג'ף הילדברנד היפה שדורש הסברים על הקליפ שהוא גילה לפני שניה בדף של הפאקינג אלג'זירה בפייסבוק, אז ניסיתי להסביר שזה רק צד אחד שרואים בסרטון האומלל הזה, אבל גם אני אחרי כמה שורות דפקתי את הראש במקלדת ולא האמנתי לשורות שכתבתי ושאכן היה דרוש והכרחי לעצב מחדש את עצמות הלחיים של האנטישם הבלונדיני לא משנה מה הוא אמר או אפילו עשה כשהמצלמות לא ראו.
מילה קטנה על האוסטרלי שלא מפסיק לשאול שאלות קשות, לפני שחזרתי ארצה הוא שאל אותי באיזה ערוץ חדשות כדאי לו להתעדכן על מנת לקבל את התמונה האמיתית ביותר על המתרחש באיזורנו, אחרי חיפוש ברשת הבנתי מה שכבר היה ידוע לי מראש... אין חיה כזאת! כל ערוץ תקשורת עולמי נגוע באינטרסים כאלו ואחרים שגורמים לו להוציא את ישראל רע גם בידיעה החדשותית הזניחה ביותר. תשובתי לג'ף היתה שפשוט אין בנמצא מקור אחד אמין שיוכל להתעדכן בו... מה שמשאיר אותי עם הצורך הקבוע להרגיע אותו שעם ישראל הוא לא מפלצת אוכלת ילדים בלונדיניים לארוחת בוקר עם כל ידיעה כמו זאת הנידונה לעי"ל.
האמת לא בא לי להיות זה שמסביר לג'ף מה נסגר איתנו בכל פעם שאיזה לובש מדים מחליט שהוא חייב לשבור צפיות ביוטיוב, או יותר נכון לא ממש בא לי להיות ישראלי ביום שמתפרסם דבר שכזה, לא בא לי, מה תעשו, לא ישראלי! לא גאה! ולא נעליים.
דבר אחד אחרון, לא מעניין אותי השוודי ועוד יותר לא מעניין אותי הקצין, שניהם מצידי יכולים ללכת לישון ביחד באוהל סיירים עד שישלימו, מה שכן גורם לאמות הריסים שלי לרעוד זה הקלות בה קצינים מייצגים מרשים לעצמם לעשות טעויות של כלא ולסבך אותנו בעולם ולסבך אותי! עם ג'ף הילדברנד שלמרות תמימותו ובלוריתו המתנפנפת כבר מתחיל להרגיש שמשהו מסריח פה...




תגובה 1:

  1. well my dear suffering friend... please try (if you want) to explain to your friend that it is a bit...just a tiny bit difficult to maintain a reasonable degree of democracy in this part of the world. please try to ask yourself how did a group of provocative protesters have managed to have a "peaceful" bike ride in the middle of the jordan valley without getting themselves shot by the "cruel" israeli army on the way from the airport to save their palestinian friends?....if the state of israel didn't (over)respect their civilian rights. please ask your friend and yourself what would the danish police do if a group of handsome israeli dudes would have come to danmark and block a main road demonstrating against whale hunting or against the danish co-operation with the nazi regime only less than 70 years ago for example... yes my friend it is not easy to keep a normal western society in this part of the world. please ask yourself what will happen to the same rozy chicked guy if he will try to even speak with a syrian officer let alone demonstrate in syria. i would let your friend for a little secret- the arabs will not stop after taking israel down.... oh no! israel is actually the little dutch boy standing in front of the dam with his finger blocking the hole try to keep this boy alive for the sake of the rest of the world
    elan

    השבמחק