יום שלישי, 17 בינואר 2012

ככככ מי פנוי בסידני?

לא מזמן הלכתי למסיבת חנוכה בעיר, האמת דיי נגררתי לשם, לא ממש התחשק לי, לא היו שם חנוכיות, ואף אחד לא שר "מעוז צור ישועתי", אולי היו כמה סופגניות מעופשות ככה בשביל להצדיק את השם שנתנו למסיבה, מה שכן היה שם למכביר זה פנויים ופנויות, חנוכה סתם היה תירוץ, זאת הייתה בעצם מסיבת פנויים פנויות של כל השמנא והסלטא של סידני היהודית\ישראלית, אפשר להגיד שהיה שם הרבה יותר שמנא ופחות מידי סלתא... או במילים אחרות אם השמנא הייתה אוכלת קצת יותר סלטא אז הכל היה בסדר. בתור אחד שנרשם לא מזמן לאתר הכרויות ליהודים בסידני אני יכול להגיד שכמעט כל מי שמופיעה באתר הייתה במסיבה הזאת (הקראתי שמות), ואלו שלא היו הלכו כנראה למסיבת "חנוכה" אחרת. אגב מסצנת ההיכרויות הזאת לא יצא לי כלום, אני מניח שגם לא יצא, כדי שיצליח צריך מינימום של רצון.
 
האמת המסיבה הייתה לא רעה בכלל, מוזיקה טובה, בירות אוסטרליות משובחות לטיפוח הכרס, ואנשים מאוד נחמדים ששני דברים משותפים לכולם, דבר ראשון והכרחי כולם יהודים כשרים למהדרין, דבר שני לכולם כתוב על המצח "לבד" אי אפשר לפספס את זה. עוד עובדה מעניינת שאתה מבין בשניה שאתה נכנס היא שעל כל גבר יהודי יש בערך חמש עלמות חן מטופחות, ואני לא מגזים. הסתכלתי על הבחורות במסיבה הזאת והדבר הראשון שעלה לי לראש זה מזוזה, למה מזוזה? היא לבד, רואים את זה ברור. היא כשרה, לחלוטין, כמו עוגיה שיצאה הרגע מהתנור של הרב עובדיה. היא עקומה... כן, לרוב היא גם עקומה.

בשביל בחורה יהודיה מסידני להביא בחור יהודי הביתה להורים זה מחוייב מציאות, אין מצב להביא גוי, נכון שאם תשאל, כל אחת תגיד לך שזה לא משנה, וכולנו בני אדם, אבל המציאות מראה משהו אחר לגמרי, כאן בסידני יש הרבה מאוד מסיבות ומפגשים וסדנאות ואירועים שלכולם יש כותרת שונה, אבל הם כולם בעצם חלק ממשימה מיוחדת לשמירה על העם היהודי מאוחד, כל האירועים האלו מטרתם אחת, להלחם בהתבוללות, להשאיר את בנות ישראל החסודות קרוב לבני ישראל החסודים, להסיט את מבטן של הצדיקות מהגולשים הבלונדיניים הגויים שמסתובבים פה טופלס בכל פינה. אולי זה רק נדמה לי, אבל יש פה כל כך הרבה בחורות פנויות שאם אני אעמוד באמצע בונדי ואצעק בעברית "מי רוצה להתחתן?" לפחות אחת תזנק עלי עם שמלת כלה, רבי, ושתי שושבינות.

זוכרים כשהיינו ילדים היינו עושים בחירות בכדורגל בשכונה, אז אחרי שכולם נבחרו תמיד נשארו כמה כאלו שאף אחד לא רצה בקבוצה שלו, שיטת הבחירות השתנתה בשלב הזה ועברה למי יעשה הכי פחות נזק, וכל אילו שנשארו אחרונים משום מה לא הרגישו עלבון על הבחירה המאולצת, הם קיבלו את גורלם בשקט ושמחו שבכלל נותנים להם לשחק הם ידעו שהם שמנים\צולעים\אשכנזים או בעלי כל מגבלה אחרת שלא אפשרה להם להכניס גולים. אז למה אני מספר לכם על הילדות הקשה שלי בשכונה? כי זה בדיוק מה שקורה במסיבות האלו, החליטו כל הבודדים והבודדות להתקבץ יחדיו לעשות פרצוף יפה של אני לא באמת בת 37, והשעון הביולוגי שלי לא מציק לי ב-כ-ל-ל, ולקוות שדווקא מהמסיבה הזאת יצא משהו, בתקווה שבסוף כן יבחרו אותם והם כן יוכלו להכנס למשחק, אפילו אם זה בדקה ה-89.

אני מגזים כמובן, היו שם בחורות מקסימות מכל הסוגים, היו שם כמה מדהימות שכדי לראות אותן באמת צריך לפלס דרך בין חבורה של גברברים, ואז איפשהו באמצע בין כולם היא תשב עם הסמירנוף אבטיח שלה ביד ותצחקק פעם לימין ופעם לשמאל, לשמור על כולם קרוב אליה. ויש את הבחורות איך לומר במילים עדינות... יש להן אופי נהדר, חוש הומור משובח, בואו נגיד שכשהברמן שואל אותה מה תרצי מתפריט האוכל היא מסתכלת על התפריט ואומרת "בסדר"... אלו בדרך כלל עומדות עם חברה ליד הבר ומחכות שמישהו ידבר איתן, ואז כשאתה כבר אומר שלום היא מסתובבת אחורה לראות עם מי אתה מדבר כי זה לא נראה לה הגיוני שמישהו ידבר איתה, והאמת היא צודקת רק רציתי טיפה מקום על הבר בדיוק נגמרה לי הבירה, והיא הייתה חמודה וחייכנית וזזה הצידה כמו שביקשתי, ואז היא דרסה שלושה אנשים בדרך הצידה... 

לסיכום, אני מניח שככל שאתה מתבגר הרבה יותר קשה למצוא בת זוג שתקבל אותך כמו שאתה עם כל החסרונות, ויש הרבה, לצערי לא ידעתי מה היה לי בידיים בישראל, לא ממש הבנתי עד הסוף מה אני מפסיד, מפחיד לחשוב שעכשיו אין לי ברירה אלה להתפשר על משהו שבוודאי לא יהיה טוב בשבילי כמו מה שהשארתי שם על המדרכה בזמנהוף, מה שהשארתי שם היה הדבר האמיתי ואם החיים היו קצת כמו סרט אמריקאי אז הייתי מבין את זה שניה לפני שעליתי למטוס, הייתי רץ הביתה ומתחנן שתסלח לי שהעזתי לחשוב לרגע לעזוב, אבל לא הבנתי, ועליתי על המטוס, ועכשיו אין לי שום רצון לפתח זוגיות חדשה, אני באמת מעדיף להיות לבד.


2 תגובות:

  1. Wow, how this brings flashbacks from my first year in the meat-pot (sir habasar) California.
    I went to a singles party here in San Diego, similar scene, more girls than boys, but only about 3 to 1 ratio not 5:1
    and another big difference, I was scanned from head to toe and it felt like little labels with prices were glued to each item I was wearing.
    Shoes $50, pants $40, shirt... etc.
    basically, I was measured and calculated to figure out if I have enough money to qualify as a legitimate marriage material.
    Well, being from Israel and not an American Jew, I did not rank very high and only 2 "left-over" girls spoke to me.
    A few hours and drinks later, when some of the guys heard that I was in the Israeli military, more people actually talked to me.
    It was a very sad evening, one I did not want to experience again. I never went back!
    Good luck to you my virtual friend, and if my experience can be used for guidance, look for other foreigners for dating, not Israelis and not Jewish, just a girl from another country, hopefully one well traveled, hopefully one that have something in common with us Israelis... Enjoy the search...

    השבמחק
  2. I wanted to write about the scanning thing too, I felt that all right, but I got some good rating cause I'm such a good looking :)
    You know I'm not looking to date for real these days, I need some time alone.
    Have a good one yourself my virtual friend :)

    השבמחק