יום שני, 22 באוגוסט 2011

הבלוג החדש והנקי שלי.

אחרי התאוששות קטנה אפשר להתחיל לכתוב קצת דברים שלא מבאסים ת'תחת, בבלוג הקודם שלי הרגשתי קצת יותר מידי חופשי לשחרר, שכחתי שזה אינטרנט, עכשיו מתחיל בלוג חדש ונקי...

אז ככה, יש לי דירה שאני מאוד אוהב עם נוף שעושה שמח בכל בוקר, נוף זה חשוב, אפילו יותר חשוב מחניה (במיוחד כשאין לך אוטו).
קניתי לי טלויזיה חדשה ושברתי אותה אחרי שבועיים כשעשיתי מתיחות, יותר מפגר מזה לא יכול להיות, בינתיים קניתי אחת חדשה, כשהראתי למוכר בחנות את התמונה של הטלויזיה השבורה לקח לו קצת זמן להרגע מהצחוק שתפס אותו (חרחר כמו חזיר), אחרי שהוא נרגע סיפרתי לו שזה קרה כשעשיתי מתיחות אז הוא התחיל לצחוק שוב וקרא לשאר המוכרים לשמוע את הסיפור ולהעביר עלי דחקות, יאללה בכייף, מגיע לי.
כמו שאמרתי עשיתי מתיחות, מה שאומר שהתחלתי להתאמן, אין כמו ריצה טובה בגשם כדי לשפר כל מצב רוח, אפילו אם שברת את הטלויזיה החדשה שלך שעה לפני,
גם הלכתי לבדוק איזו בריכה בעיר, אני חייב לחזור לשחות, קצת כואב לי הגב שוב, הבריכה לא הייתה משהו בכלל, רק שלושה מסלולים, קצרה במיוחד רק 20 מטר ונוסף להכל היא בקומה מינוס 3, הסיבה היחידה לחתום על מנוי שם היא מרגרט פקידת הקבלה המאוד חמודה שגם פגשתי אחר כך בסאונה, והיה חם, מאוד חם (טוב רק בגלל האדים).
ואם כבר התחלתי להתאמן אז...
בשבוע הבא ביום שני בבוקר אני מפסיק לעשן, כדי לעשות את זה מעניין וקצת יותר רציני התערבתי עם לורן על 500$, כמובן שגם היא תצטרך להפסיק לעשן מה שמאוד משמח את טוד החבר שלה.
בפעם האחרונה שניסיתי להפסיק הצלחתי להחזיק שנה בלי סיגריה, אני מקווה שזאת הפעם האחרונה שאני מנסה להפסיק, גם בגלל שקופסה עולה פה כמעט 16$, פאקינג 60 שקל!

עכשיו כשאני יכול לראות את סידני בעיניים קצת יותר אופטמיות, הנה כמה דברים שעושים את סידני שונה כל כך מתל אביב:
1. העובדות בכביש - בלונדיניות יפות, ממש יפות עם בגדי עבודה וכובע בנאים כתום עובדות בשיפוץ כבישים, משהו שבחיים לא תראה בארץ.
2. יוצאים מוקדם - אתה יכול לסיים סיבוב בארים שלם כולל 6-7 בירות, להגיע הביתה מסטול לגמרי ולגלות שהשעה רק עשר בלילה, עוד משהו שבחיים לא יקרה בארץ.
3. יום עבודה - יכול להיות שאתה עובד על שיגור טיל חדשני למאדים ואתה היחיד שיודע להרכיב אותו, זה לא משנה את העובדה שבחמש ורבע אתה כבר תהיה בבית מרוח על הספה.
4. קז'ואל פרידיי - ההזדמנות שלך להציג את הגרדרובה שלך לחבר'ה בעבודה, כל שאר הימים אתה מגיע כמו כולם בבגדים מכוערים תחת.
5. סופרמרקט עם צ'ק אאוט בשירות עצמי - שים אחד כזה בתל אביב ותוך יומיים אתה פושט רגל, יד ותחתונים.
6. מטבע של חצי דולר - בחיי שמי שאחראי למטבע הזה היה בטוח שבעצם ביקשו ממנו להכין תחתית לכוס.
7. נהגי אוטובוס - תנסה לשאול אותו משהו, הוא פשוט יצביע על השלט שאומר שאסור לדבר איתי בזמן הנסיעה, בארץ אתה יכול לשבת לו על הברכיים ולהאכיל אותו במבה וזה יהיה בסדר גמור.
8. לבנונים - לבני'ס קוראים להם פה, ויש בערמות, כאלו בטוח לא תראה בתל אביב, טוב אולי רק אחד שהרגשנו אשמים שהרסנו לו את החיים אז נתנו לו לפתוח פה מסעדה (אנטואן לאחד משהו).
9. רמזור מעבר חציה - שעושה קולות של אקדח לייזר כשהוא הופך ירוק, עוד המצאה גאונית של אחד שצפה יותר מידי במסע בין כוכבים.
10. היי דפינישן - כל הערוצים הממלכתיים משודרים היי דפינישן חינם, בארץ ערוץ 1 ישדר היי דפינישן בשנת 2053 וגם אז תשלם אגרה בגודל של הראש שלך.

יאללה שלום.
העובדות בכביש

נוף זה חשוב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה